✍ثبــ ـت لحظــآت نآب باهـ ــم بودنــ ـمـون✍

این روزامون

1395/9/24 11:30
110 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دلم بدجور هوای نوشتن کرده بود

اینکه بیام اینجا و درمورد همه چی بنویسم

در مورد تمام اتفاقاتی که این اواخر افتاده

فقط بنویسم وتو این دفترچه خاطرات مجازیم ثبتشون کنم

این روزامون خیلی قشنگه 

خیلی فشنگ داره میگذره

اما صد حیف که میگذره

ودارم

یکی پس از دیگری از دستشون میدم

از حالم از شرایطم

ازحس شیرین مادری وهمسریم دارم نهایت لذت رو میبرم

همسری دارم مهربوووون 

عاشق خانواده‌

و بدون ما نمیتونه یک روز جایی باشه 

یک دوست واقعی برای من 💑💏

که ازش بابت تموم خوبیهاش ممنووووونم

تا ظهر درسشو میخونه و بعضی روزاهم کارشه

 و الانم مشغول امتحان دادن گواهینامه 

که چقدر هم سخته بخدا

به زبان  بیگانه اونم آلمانی😣

ولی انشالاااا چیزی نمونده

پسری دارم شیرین،،آروم، که تازه 6ماهش شده

 البته خیییییلی شیکمو 😃

 ک به هیج نحوی نمیشه سیرش کرد

از شیر خودم گرفته تا سریلاک

از سبزیجات آبپز تا سوپ و میوه ...

😊😊😊😊

الهی ک من  فدای اون چهره ماهش

و صبوریش بشم 

ازصبوریش که هرچی بگم خداییش کم گفتم

بهش برسم نرسم

 بغلم کنم یانکنم

واسش فرقی نداره 

باخودش مشغوله

عاشق انگشتای دستشه همش با اونا ورمیره 👶

ونیگاشون میکنه بازو بسته میکنه دستشو😀

و  

از پرنسسم بگممممممم

دخترکی شیرین مهربون دلنازک👧

پر انرژی ،خستگی ناپذیر عاشق بازی 

ولییییییی

تا دلتون بخواب بد غذا

یعنی بدغذایی این دختر شده

بزرگترین مشکل این روزامون

که داریم باهاش دست وپنجه نرم میکنیم

از هر شیوه ی که بخواییم کار گرفتیم 

فایده ی نداشت که نداشت

از زور واجبار گرفته

تا بی تفاوتی

از تذیین بشقاب طرح کودکانه و اشتها برانگیز گرفته

تا انواع واقسام شربتهای اشتها آور و ویتامینه

هنوزم بی فایده ی🙈😿😞

تنها خوراکی مورد علاقه اش

شکلات

چیپس

سبزیجات خام وسیب زمینی

تا حالا چهارساله شده

ب هیج عنوان گوشت نخورده

امیدوارم این مشکل بدغذاییش بزودی حل بشه 

میره مهد کودک تاظهر مشغوله اونجا

ظهر من یا همسری میریم دنبالش 

ب محض اینکه وارد خونه میشه

میدوه پیش داداشیش

 خییییییییلی دوسش داره خداروشکر 

آخ که من به فدای اون صورت ماهت

و اون لحجه شیرینت بشم عشق کوچکمممم

خودمم کار خاصی ندارم این روزا مشغول پسرکم

بعضی روزا باهاش میرم خرید وقتمو میگذرونم 

سرم و به کار خونه گرم میکنم 

یکم درس میخونم ورزش میکنم 

قصد دارم برم یک کلاس ورزشی ثبت نام کنم

تا نکنه خدای نکرده بد هیکل بشم چاق بشم😊😲

 

پسندها (1)

نظرات (0)