✍ثبــ ـت لحظــآت نآب باهـ ــم بودنــ ـمـون✍

ماجرایی منو پدربزرگم ..!!!

1394/4/1 16:43
344 بازدید
اشتراک گذاری

به نظرم نوشتن مثل ورزش میمونه،

عین وقتایی که یه مدت طولانی آدم ورزش نمی کنه

و تحرکی نداره بعد که می خواد شروع به فعالیت بدنی کنه

چقدر سخته و چقدر عضلات و بدنش خشک شده،

بعدش بدنش کوفته میشه...

درست مثل نوشتن،مثل اوضاع من...

چندوقتی بود حال و احوال خوشی نداشتم

مثل وضعیت هوا ی اینجا 

ابری رو به بارانی بودم

باکوچکترین تلنگری باکوچکترین حرفی اشکام روان بود

ولی حالا آفتابیم

بلطف خالق مهربان یک تغییر وتحولی تو زندگیمون ایجاد شد

که حالمو احوالمو خوش کرد 

چندوقتی بود دست ودلم به نوشتن نمیرفت

باوجوداینکه ی دنیآحرف واسه نوشتن داشتمآ 

امامیگفتم ولش کن اینا رو که نمیشه نوشت،

اینو که نباید گفت و هزار جور بهونه دیگه !!!

امآ حالاآمدم بنویسم  ..!!

بنویسم از خودم وبرگی دیگر از خاطراتمو اینجاثبت کنم 

نمیدونم چی ولی بایدبا حس قلبیم پیش برم

باید ببینم دلتنگ چه چیزیم

یا دلتنگ چه کسیم یا....

اما یه چیزی داره ذهنمو قلقلک میده 

.

انگاری دلم میخواد تو این پست یکمی از عزیزترین کسم

که از دست دادمو بنویسم 

یادی ازش بکنمو نامش و یادش

توی چهارمین پست وبلاگم ثبت و بیادگاربمونه 

دلتنگ پدر بزرگمم خیلی زیاد هم دلتنگشم 

5سالی میشه دیگه ندارمش

دیگه نمیتونم ببینمش دستشو ببوسم کنارمون حسش کنم

ازجمعمون رفته اونمچقدر فاصله بینمون بود که رفت

حتی نتونستم سر جنازه اش باشم

نتونستم سنگ قبرشو بشورمو لمس کنم    

2سال بعد اینکه ازش دور شده بودیم فوت کرد 

بقیه میگن این 2سال از بین بقیه خواهربرادرات

فقط زیادبیاد تو بوده بعضی وقتهاهم فراموشی میگرفته

ومیگفته چرانمیاد خونمون کجاست

میگفتن بابا جان اونانیستن رفتن مشهد 

الهی بمیرم واقعن چه حالی داشته بعد اون حرفها

اخه مادر پدرم 30سال باهاشون بودن

منم 15سال بااونا بودم یه جا زندگی میکردیم

من دختر اونا بودم واونهاهم پدرمادرم .....

هرشب اطاق اونامیخوابیدم مادربزرگم میگفت پیش مابخواب

نصف شب باصدایی قرآن خوندن پدربزرگم بیدارمیشدم

براستی چه نوایی زیبایی چه طلاوتی

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم .....بسم الله الرحمن الرحیم....

یس..والقرآن الحکیممممم... 

بعدباصدایی بلندمیگفتند بلند شو.  

بابا جان

بیدارشو وقت نمازه

کنارشون نمازمو میخوندم چقدرحس خوبی بهم میداد

کاش الانم بووودندکااااش !!!

داشتن بزرگهایی خانواده نعمت بزرگیه اونم بزرگی مثل پدربزرگم

تا15سالگیم عادت داشتم شب که میخوابیدم

خوراکی کنارم میزاشتم

اونم شیرینی کلوچه وچیزایی دیگری که طبق روال هرشب

پدربزرگم ازمعازمون برام میاوردن

هرشب آوردن خوراکی براشون شده بود عادت...

اینقدر دست ودلباز اینقدرمهربوووون بووودند

خداوند رحمتشون کنه

مادربزرگم هنوز در حیاتن

وااااییییی از مهربانی مادربزرگم هرچه بگم کم گفتم 

تمام فامیل دوسشون دارن ..

الان هم با مادرپدرم زندگی میکنن

گرچه از اونهاخیلی دورم

ولی همینکه چندروز یه بار صداشونو میشنوم

یا ازاینترنت میبینمشون 

جاااای شکرش باقیه...!!!!!

خداوندا به حق این شبهای عزیز

گذشتگان مارو ببخش وبیامرز...

 

 پی نوشـــــت:

من یکیو دارم

حتی اگه هرروزم باهاش حرف بزنم
بی قرار صداشم.!

یکیو دارم شده همه هستیم
وجودم
عمرم
دار و ندارم!

یکی که بهم فهموند میتونم
عاشق شم.!

آهایی یکی 💑 یدونه خودم
◥◥با دنیام عوضت نمیکنم ◤◤

 

پسندها (2)

نظرات (6)

مامانی غزل جون
4 تیر 94 9:02
سلام عزیزم امروز تولد فسقلی ما غزل جون هست میشه بیای تو وبش و بهش تبریک بگی میخوام کلی پیام تبریک از طرف دوست های مهربونمو براش به یادگار بمونه ممنونم از لطف و مهربونی هات...
مامان&خانوم خونه
پاسخ
تولدش مبااااارک چشم عزیزم حتمن میام وبتون.
همراه رایانه
4 تیر 94 16:13
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه ای تلفن تماس : 9099070345 www.poshtyban.ir
همراه رایانه
6 تیر 94 9:28
همراه رایانه مرکزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن :9099070345 www.poshtyban.ir
حدیث
7 تیر 94 19:56
سلام دوست خوبم حالتون خوبه چه خبر عزیزم نگار جون خوبه خدا رحمت کنه پدربزرگ عزیزتون رو خاطرات همیشه با ادم میمونه مثل مادر بزرگ من که خیلی دوستش داشتم و دو سال پیش رفت حستونو درک میکنم
مامان&خانوم خونه
پاسخ
سلام حدیث جان خوبیم عزیزم تو خوبی ممنون بابت لطفی که داری خداوند گذشتگان شمارو هم رحمت کنه مادر بزرگت راهم همچنین
همراه رایانه
9 مرداد 94 11:13
همراه رایانه پاسخگوی تلفنی مشکلات کامپیوتر شرکت ما مفتخر است که به عنوان یک مرکز پاسخگوی تلفنی مشکلات کامپیوترخدمتگذار شما هم میهنان عزیز است حتما برای شما بارها وبارها اتفاق افتاده که درهنگام کار با رایانه ، کامپیوتر و اینترنت به مشکلاتی برخورد کرده اید که شاید درست کردن انها زمان زیادی نیاز نداشته باشد و شما به دلیل عدم آشنایی با موضوع از حل آن عاجز شده اید و سرچ ها مختلف در سایت ها شما را به جواب نرسانده هست. در این حالت بهترین گزینه و راحت ترین گزینه استفاده از تجربه شخصی دیگران می باشد و شما در ذهن خود به دنبال کسانی میگردید که بتوانند به حل مشکلات شما کمک کنند . این مرکز پاسخگویی مشکلات کامپیوتری ما همراه همیشگی شما در سخت ترین لحظه هاست تلفن تماس : 9099070345 www.poshtyban.ir
نگار
28 مرداد 94 22:52
پددربزرگاخیلی مهربونن دوستت دارن بدون هیچ دلیلی موجودات دوست داشتنی اند خیلییییییییییی
مامان&خانوم خونه
پاسخ
آره عزیزم خدابرات نگهشون داره الان عکساشونم دیدم